Každý týden probíhá na pobočce dvouhodinová výuka teorie.
Kurz je zahájen výukou zásad a bezpečného chování na silnici.
Po vyslechnutí si úvodní teorie, je možné již zahájit praktický výcvik (jízdy), který probíhá současně s teorií. Nemusíte se tedy bát, že budete čekat až odchodíte veškerou teorii než usednete do vozidla.
Výcvik probíhá ve výcvikovém vozidle autoškoly, které je vybaveno dvojím řízení pedálů, tak se není čeho bát, zkušení instruktoři vědí, co dělají. A naučili zatím řídit každého, kdo jim přišel pod ruku.
Trenažery nemáme, věříme že lepší je od prvních jízd být přímo za volantem ve vozidle, kde se začíná na cvičné ploše bez provozu. Dále pak v mírném provozu, středím až nakonec i v rušném provozu. Vyzkoušíte si jízdu na dálnici, průjezdy křižovatky (a že jich v Praze je požehnaně) a další dopravní situace.
Výcvik jízd probíhá na automobilu Škoda Octavia 1,6 TDI s automatickou převodovkou.
Ve vozidle jsou pouze dva pedály a to brzdy a plynu, tedy ,,chybí,, spojka. Vozidlo za Vás samo řadí rychlostní stupně, tím Vám odpadá starost o řazení tedy obavy o ,,chcípnutí,, při rozjezdech jak na rovině tak v kopcích. Nebo že zapomenete přeřadit rychlostní stupeň a zbytečně budete trápit motor vysokými či nízkými otáčky.
Avšak tím, že celý kurz je ve výcvikovém vozidle s automatickou převodovkou a tedy i závěrečná zkouška. Tak i následně se do získaného řidičského průkazu píše omezení a to takové, že smíte řídit pouze vozidla s automatickou převodovkou. Toto omezení jde zrušit rozšířením řidičského oprávnění, které se provádí opět v autoškole a závěrečné zkoušky se skládají už jen z jízd ve vozidle s manuální převodovkou.
Délka kurzu je zhruba 14 týdnů.
Délka expresního kurzu (za expresní příplatek) je od 20 dnů. Nebo dle individuální potřeby uchazeče. Tímto si zajistíte plné přizpůsobení vaším časovým možnostem a požadavkům.